کتاب طعم لاغری

کتاب طعم لاغری با بیش از ۸۰ دستور غذای رژیمی برای افرادی که تصمیم به تغییر سبک خورد و خوراک خودبه منظور کاهش وزن، استفاده از غذاهای مقوی و در عین حال سالم و کم کالری دارند در «طعم لاغری» گردآوری شده است.

نسخه چاپی
قیمت ۸۸۰,۰۰۰ تومان
PDF نسخه
قیمت ۷۰۰,۰۰۰ تومان

فروشنده

فروشنده
موسسه فرهنگی و هنری سانازسانیا
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
زمان ارسال
ارسال از ۱ روز کاری دیگر
قیمت قیمت
۸۸۰,۰۰۰ تومان

معرفی

یک رژیم غذایی صحیح، باید به شکلی باشد که به ارتقای سلامت و مدیریت وزن کمک کند. نکته مهمی که در انتخاب رژیم غذایی می‌بایست توجه نمود، اهمیت تامین مواد مورد نیاز بدن و پیشگیری از هر گونه سوء‌تغذیه است. کتاب طعم لاغری، مجموعه اي است با بيش از ٨٠ دستور رژيمي با تركيبي از كربوهيدرات با فيبر بالا، چربي هاي سالم و پروتيين هاي بدون چربي. اگر قصد دارید سایز دور کمرتان را کاهش دهید و وزن‌تان را همیشه ایده‌آل نگه دارید، ‌می‌بایست ‌سبک زندگی و عادات غذا خوردن‌تان را به طور کلی و دایمی تغییر دهید. راز کتاب طعم لاغری این است که رژیم های سریع معمولا موثر نیستند. ما رژیم‌های غذایی متعددی را امتحان کرده‌ایم، مجبور بودیم غذاهای بی‌مزه را هر روز امتحان کنیم و یا به طور کلی از کربوهیدرات استفاده نکنیم. صددرصد این رژیم‌ها در کوتاه مدت، باعث کاهش وزن می‌شوند، اما این کاهش وزن همیشگی نخواهد بود. اگر قصد دارید سایز دور کمرتان را کاهش دهید و وزن‌تان را همیشه ایده‌آل نگه دارید، ‌می‌بایست ‌سبک زندگی و عادات غذا خوردن‌تان را به طور کلی و دایمی تغییر دهید. در این کتاب با ما همراه باشید.

 

آنچه در پایان این کتاب خواهید داشت:
پس از پایان مطالعه این کتاب علاوه بر داشتن تناسب اندام، شما می‌آموزید با غذاهای ناسالم خداحافظی کنید، کیفیت کالر‌ی‌های مصرفی خودت را افزایش دهید و آشپزخانه خود را به محیطی پاک و منزه از هرگونه موادغذایی مضر تبدیل نمائید.

 

 

 

 

 

مشخصات

تعداد صفحات 164
عکس تصاویر رنگی
طول و عرض 22*15
وزن کتاب 500 گرم

امتیاز و دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه

پرسش و پاسخ

سلام وقت بخیر من در 30آذر سوالاتی مطرح کردم ولی پاسخی دریافت نکردم

پاسخ دهید
پاسخ:

سلام دوست عزیز ممنون می‌شم مجدد سوالتون رو بفرمایید تا سریعا پاسخ داده بشه

تماس با ما